Chrástkovi Česnekové oplatky 55 g DMT: 10.09.2024
Popis
Ochutnejte slané česnekové oplatky od Chrástkových! Křupavá oplatka příjemně doplňuje výraznou chuť česneku a přináší nejen skvělou chuť, ale i úsměv nejednomu mlsnému jazýčku. Skvěle je využijete jako snack pro návštěvy, k odpolednímu čaji nebo kávě či jako svačinku na výlety.
Kromě česnekových oplatek můžete od značky Chrástkovi vyzkoušet také brynzové či sýrové oplatky.
Složení:
Pšeničná mouka, sůl, kokosový tuk, vejce, česnek sušený granulovaný 0,4% (oxid siřičitý)
Balení:
100 g
Země původu:
Česká republika
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Firma Chrástkovi s.r.o. vznikla spojením dvou různých podnikatelských aktivit.
První z nich, cukrářská výroba, byla založena Lenkou Chrástkovou v roce 2000. Tato část firmy se od počátku zaměřuje na tradiční výrobu zákusků a svatebních koláčků. Tradiční způsoby výroby jsou zde striktně dodržovány a respektovány, což se odráží v pozitivním hodnocení od zákazníků. Firma se pevně drží původních receptur a prioritou je používání tradičních surovin. Zásadně odmítají výrobu ze směsí a používání stabilizátorů a éček k prodlužování trvanlivosti produktů, což jim přináší věrné zákazníky.
Druhou podnikatelskou aktivitou byla distribuce extrudovaných bezlepkových výrobků, která začala v roce 2004 pod vedením Vladimíra Chrástka, současného spolumajitele společnosti. Firma, jako dlouholetý dovozce, vybírá dodavatele s kvalitním sortimentem extrudovaných výrobků, oplatků a těstovin. Nejlepší produkty v jejich nabídce pocházejí z rodinných společností, které kladou důraz na poctivou ruční práci a kvalitní suroviny. Většina těchto výrobků je vyráběna na Slovensku a firma má s těmito partnery dlouhodobě výborné vztahy, což jim umožňuje garantovat stálou kvalitu dodávaných výrobků. Díky těmto hodnotám dodávají výrobky nejen pod vlastní značkou, ale i pod privátními značkami na českém trhu.
Heslem firmy je „Kvalita a spokojenost spotřebitele je na prvním místě“. Díky přízni a spokojenosti svých zákazníků firma mohla budovat značku, která není jen pouhými slovy. Tato značka je spojena s jejich jménem a vždy bude dbát na spokojenost zákazníků.