Doprava a platba
Doprava už od 49 Kč (a při nákupu nad 1999 Kč je úplně zdarma), pokud zvolíte některý ze zvýhodněných způsobů platby.
ZPŮSOBY DOPRAVY
Způsob dopravy - ČR |
Malý nákup do 1999 Kč | Velký nákup nad 1999 Kč |
Osobní odběr Prodejna | ZDARMA | ZDARMA |
Osobní odběr PPL | 49 Kč | ZDARMA |
Osobní odběr Zásilkovna | 59 Kč | ZDARMA |
Osobní odběr Balíkovna | 59 Kč | ZDARMA |
Doručení na adresu PPL | 99 Kč | ZDARMA |
Doručení na adres Česká pošta | 99 Kč | ZDARMA |
Doručení na adresu Zásilkovna | 99 Kč | ZDARMA |
Způsob dopravy - SR | Malý nákup do 119 € |
Velký nákup nad 119 € |
Osobný odber Packeta | 4 € | ZDARMA |
Osobný odber Balíkovo | 4 € | ZDARMA |
Doručenie na adresu Packeta | 8 € | ZDARMA |
Doručenie na adresu Express one | 8 € | ZDARMA |
ZPŮSOBY PLATBY
Způsob platby - ČR |
Cena |
Dobírka | 49 Kč |
Bankovní převod | ZDARMA |
Twisto Pay - Prohlédnu zboží a platím do 30 dní |
ZDARMA |
Skip Pay - Vyzkoušíte a zaplatíte do 30 dní | ZDARMA |
GoPay | ZDARMA |
Způsob platby - SR | Cena |
Dobírka | 2 € |
Bankovní převod | ZDARMA |
GoPay | ZDARMA |
Více o dopravě
Osobní odběr v našem kamenném obchodě: ZDARMA
- Více informací o prodejně naleznete ZDE
- Na místě je dostatek parkovacích míst
- Po-Pá: 8:30-17 hod.
- Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
- Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.
- Kde nás najdete?
MJ-KrasaZdravi.cz
Žižkova 489
76824 Hulín
Telefon : +420 736 708 220
Podrobnější informace včetně mapy s umístěním prodejny a navigací skrze tržnici naleznete ZDE
Osobní odběr - Balíkovna výdejní místa: 59 Kč 
- Pokud nechcete být omezeni časem, ve kterém můžete doručení objednávky očekávat, ideální si jej nechat poslat do Balíkovny a kdykoliv se pro něj zastavit.
- Balíkovnu najdete už nejen na poštách. Máme přes 4 500 výdejen a další přibývají. Seznam Balíkoven naleznete zde.
- O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
- Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
Doručení do Balíkovny
- Pokud zvolíte doručení do Balíkovny můžete následně využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
- Pro vyzvednutí zásilky v Balíkovně stačí sdělit jméno a kód (který Vám byl zaslán). Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.
Doručení na adresu - kurýr České pošty: 99 Kč 
- Balík na udané adrese přímo do ruky je ideální v případě, že budete v pravidelný doručovací čas ve vaší lokalitě doma, běžné pochůzky probíhají mezi 8:00-16:00.
- Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.
- Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
- Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
- TIP: Ušetřete si cestu na poštu, když Vás pošta nezastihne dopoledne doma, to jste přeci v práci. Nechte si poslat zásilku do zaměstnaní.
Další informace k doručení Českou poštou:
- Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Dle Vašeho výběru je přidáno k celkové částce ve Vašem nákupním košíku.
- Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
- POZOR: Úložní doba zásilky na poště je POUZE 7 dní! Je možné jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.
V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovu doručení 99,- Kč.
Osobní odběr - Zásilkovna výdejní místa: 59 Kč 
- Chcete ideální kombinaci pošty a dopravce za nejlepší možnou cenu? Pro svůj balíček si můžete skočit sami do některého z odběrných míst - Zásilkoven. Momentálně jsou v provozu stovky výdejních míst v ČR a jejich množství stále roste. Nejsou to naše prodejny ani kanceláře nebo sklady. Obsluha ve výdejních místech nejsou naši zaměstnanci. Jedná se o nezávislá výdejní místa pro internetové obchody. Jelikož se jedná o službu, musí se zde samozřejmě za vydávání zásilek platit poplatek, který je však oproti poštovnému mnohem nižší.
- 3000+ zásilkoven po celé ČR a SR
- osobní odběr lze zvolit pouze u objednávek, které nepřesahují 5 kg. Pokud chcete dodat zboží přesahující 5 kg Zásilkovnou, vytvořte si více samostatných objednávek nebo zvolte jiného dopravce
- Zásilka musí odpovídat obchodním podmínkám
- Více na www.zasilkovna.cz
- Vždy je však třeba vyčkat na výzvu k vyzvednutí ze zvoleného výdejního místa - zasílána je SMS zpráva a e-mail!
Doručení na adresu - kurýr Zásilkovny: 99 Kč 
- Domů. Do kanceláře. Řidič Zásilkovny vám osobně doručí zásilku až do rukou, a to na jakoukoliv adresu v Česku. Přivítejte ve dveřích řidiče v červeném s logem Zásilkovna.
- Zásilkovnu domů lze zvolit pouze u objednávek, které nepřesahují 10 kg. Pokud chcete dodat zboží přesahující 10 kg Zásilkovnou, vytvořte si více samostatných objednávek nebo zvolte jiného dopravce
- Do druhého dne u vás: 98 % zásilek směřujících na adresu v ČR je doručováno v režimu D+1
- Přesný čas doručení: Jakmile kurýr vaši zásilku naloží, obdržíte notifikaci s informací o doručení s přesností na 90 minut.
- Informace o pohybu zásilky: Díky notifikačnímu systému budete mít stále přehled o každém pohybu vaší zásilky přímo v mobilu.
- Uložení na výdejním místě: Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den.
- Více na www.zasilkovna.cz
Osobní odběr - PPL výdejní místa: 49 Kč 
- Do výdejních míst PPL ParcelShop je možné zaslat zásilku s hmotností do 31,5 kg.
- Balíček bude uložen po dobu 7 dní (Parcelshop, výdejní místo) a po dobu 3 dní (Parcelbox). Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
- Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
- O stavu své zásilky budete pravidelně informováni pomocí e-mailu. Jeho prostřednictvím obdržíte trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na adrese www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
- Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
- V případě platby na dobírku si při výběru výdejního místa v košíku nebo na webu www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist dopředu ověřte, zda zvolené výdejní místo přijímá platební karty.
- Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.
Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?
- Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po předání dopravci).
Doručení na adresu - kurýr PPL: 99 Kč
- Na adresu s kurýrem PPL je možné zaslat zásilku s hmotností do 31,5 kg
- Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
- E-mail od PPL obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa PPL ParcelShop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
- V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
- Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
- Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.
Kdy vám kurýr zásilku doručí?
- Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po předání dopravci.
Zmeškali jste svou objednávku?
- Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček uložen na výdejním místě PPL ParcelShop. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím sms a e-mailu. Objednávka bude na ParcelShopu uložena 7 kalendářních dnů. Poté bude vrácena zpět k nám.
Osobný odber - Packeta výdajné miesta: €4
- Do Zásielkovne je možné zaslať zásielku s hmotnosťou do 10 kg.
Balíček tu bude uložený po dobu 7 dní. V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte nám vedieť a my vám úložnú lehotu zadarmo predĺžime až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. V Z-BOXe je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu. - Konkrétnu Zásielkovňu si môžete vybrať v košíku v kroku "Doprava a platba". Tu taktiež nájdete informácie o tom, či je možné na vybranom výdajnom mieste Zásielkovne platiť kartou.
- O stave zásielky vás budeme pravidelne informovať ako prostredníctvom e-mailu (s prvým e-mailom dostanete aj trasovacie číslo, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na www.packeta.sk), tak pomocou SMS, a už aj prostredníctvom našej mobilnej aplikácie Zásielkovňa.
- Hneď ako bude zásielka k dispozícií na vyzdvihnutie, dostanete e-mailom aj sms kód na vyzdvihnutie.
- Balíček si môžete rozbaliť ihneď na výdajnom mieste a prípadne ho vrátiť späť, ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje.
- Zákaznícku podporu Zásielkovne zastihnete na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.
Kedy doručíme zásielku na výdajné miesto?
- Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.
Premeškali ste svoju objednávku?
- Balíček je uložený po dobu 7 dní. V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte nám vedieť a my vám úložnú lehotu zadarmo predĺžime až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.
Doručenie na adresu - kuriér Packeta: €8
- Doručenie objednávky sa realizuje nasledujúci pracovný deň po odoslaní, medzi 8:00 - 18:00.
- Odkaz na sledovanie zásielky nájdete v e-mailovej správe od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky na prepravu Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://www.packeta.sk/.
- V deň doručenia vás bude kontaktovať kuriér prostredníctvom SMS s uvedením času príchodu.
- Dobierka sa dá zaplatiť v hotovosti alebo kreditnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
- Zákaznicku podporu Packeta môžete kontaktovať na tel.čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.
Kedy kuriér doručí vašu zásielku?
- Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.
Premeškali ste svoju objednávku?
- Balíček ke uložený po dobu 7 dní. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.
Osobný odber - výdajné miesta SPS (balíkovo): €4
- Na výdajné miesta je možné poslať balík s hmotnosťou do 20 kg.
- Balík bude uložený 7 dní na výdajnom mieste a 2 dni v boxe. Ak si zásielku v tejto lehote neprevezmete, bude nám vrátená do skladu.
- V kroku "Doprava a platba" v košíku si môžete vybrať konkrétne odberné miesto.
- O stave zásielky budete pravidelne informovaní prostredníctvom e-mailu. Prostredníctvom sledovacieho čísla dostanete číslo zásielky, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na webe SPS.
- Kód na vyzdvihnutie zásielky dostanete e-mailom a SMS správou hneď, ako bude zásielka k dispozícii na vyzdvihnutie.
- Na výdajných miestach je možné platiť dobierku iba v hotovosti. Pri výdajných boxoch musí byť uhradená pred vyzdvihnutím pomocou online platobnej brány. Odkaz pre platbu kartou vám zašle SPS emailom alebo SMS..
- Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.
Kedy doručíme zásielku na výdajné miesto?
- Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.
Doručenie na adresu - Kuriér SPS: €8
- Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
- Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese TU.
- V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
- Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
- Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.
Kedy kuriér doručí vašu zásielku?
- Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.
Premeškali ste svoju objednávku?
- Balíček ke uložený po dobu 7 dní. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.
Více o platbě
Dobírka: 49 Kč/2 €
- Chcete ušetřit 49 Kč/2 €? Využijte jakoukoliv jinou platbu.
- Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.
- Dobírka je zpoplatněna částkou 49 Kč/2 € € při dopravě Českou poštou a Zásilkovnou.
- Po objednání zboží obdržíte e-mailem potvrzení Vaší objednávky. Za zboží platíte při převzetí od doručovatele na zvolené adrese nebo výdejním místě.
- Zboží odesíláme ihned (pokud je skladem).
Bankovní převod: ZDARMA
- Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Informace potřebné pro platbu (částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol) vám budou zaslány po zpracování objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-2 pracovních dní.
- Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.
- Bankovní spojení:
Číslo účtu: 2901853982
Kód banky: 2010 IBAN: CZ0820100000002901853982 BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX Adresa banky pro mezinárodní platby a platby v cizích měnách: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1
Twisto PAY: ZDARMA
Proč platit za zboží dřív, než ho máte doma? Taky nevíme.
Co je Twisto?
- Platební metoda, která umožňuje platit až po doručení zboží
Jak Twisto použiju?
- Vyberte Twisto při platbě “Twisto Pay - Zboží hned, platba do 30 dní” – a je to.
Kdy a komu mám zaplatit?
- Informace k platbě obdržíte na e-mail. Na zaplacení máte 30 dní od odeslání zboží.
Kolik Twisto stojí?
- Twisto je zcela zdarma, platíte jen to co si objednáte.
Potřebujete více informací?
Zákaznická podpora je Vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 20:00 na čísle 222 70 33 33 nebo na e-mailu dotaz@twisto.cz.
Twisto je k dispozici pouze osobám starším 18 let.
Poskytovatelem služby je Twisto payments a. s., IČ 016 15 165, se sídlem Praha 1 – Malá Strana, Újezd 450/40, PSČ 118 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085.
Skip Pay: ZDARMA
Skip Pay: Plaťte bezpečně až po doručení a vyzkoušení zboží. Nákup uhradíte pohodlně online do 30 dnů (nebo do 50 dnů s balíčkem MAXI), a ještě ušetříte za dobírku. Odložená platba od Skip Pay je totiž zdarma. Všechny informaci dostupné na webu Skip Pay.
Co je Skip Pay?
- Platební metoda, která umožňuje platit až po doručení zboží
Jak Skip Pay použiju?
- Vyberte Skip Pay při platbě “Skip Pay - Vyzkoušíte a zaplatíte do 30 dní” – a je to.
Kdy a komu mám zaplatit?
- Informace k platbě obdržíte na e-mail. Na zaplacení máte 30 dní od doručení zboží. S ověřeným účtem Maxi až 50 dní na zaplacení.
Kolik Skip Pay stojí?
- Skip Pay je zcela zdarma, platíte jen to co si objednáte.
Potřebujete více informací?
Zákaznická podpora je Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 18:00 na čísle +420 226 288 700 nebo na e-mailu info@skippay.cz.
Využitím této metody souhlasíte s obchodními podmínkami Skip Pay. Více o zpracování osobních údajů zde.
GoPay platební brána: ZDARMA
GoPay je největším poskytovatelem online plateb českého původu a patří mezi největší poskytovatele online plateb v Česku a ve střední Evropě. Nabízí veškeré platební metody v rámci jednotného uživatelského prostředí s optimalizovanými kroky pro snadné a rychlé provedení platby.
Činnost GoPay je dozorována Českou národní bankou a GoPay je držitelem licence České národní banky pro vydávání elektronických peněz. Při nakládání s platebními údaji splňuje GoPay nejvyšší bezpečnostní standard kartových asociací PCI DSS. GoPay je partnerem Vaší platby se zárukou důvěryhodného a bezpečného platebního prostředí. Více informací naleznete na http://www.gopay.cz/
Nyní můžete na MJ-KrasaZdravi.cz zaplatit prostřednictvím:
Online bankovní převody
Online bankovní převody, díky tzv. bankovním tlačítkům, nabízejí bezpečnou, komfortní a okamžitou platbu ze standardního internetového bankovnictví zákazníka. Výhodou je autorizace již předvyplněného příkazu, což eliminuje chybné zadání příkazu a zvyšuje celkovou rychlost provedené platby.
GoPay platební brána podporuje online platby následujících bankovních domů:
ePlatby | ![]() |
MojePlatba | ![]() |
mPeníze |
![]() |
FIO bank | ![]() |
Platba 24 | ![]() |
UniCredit Bank | ![]() |
Era | ![]() |
Výhody pro kupujícího:
- Za všechno zboží, které si vyberete, zaplatíte jednoduše pomocí jedné platby z Vašeho internetového bankovnictví.
- Nemusíte vyplňovat žádné údaje o platbě, protože platební příkaz najdete předvyplněný přímo ve svém internetovém bankovnictví.
- Bezpečnost transakce garantuje Vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem rozhraní internetového bankovnictví. Navíc přenos dat mezi bankou a GoPay probíhá pomocí zabezpečovacího HTTPS protokolu.
- Peníze jsou převedeny na náš účet u GoPay během několika málo sekund, takže Vám můžeme zboží zaslat rychleji.
- Uživatelská podpora ze strany GoPay během realizace platby.
Jak zaplatit:
- Zvolte on-line bankovní převod přes internetové bankovnictví.
- Vyčkejte na přesměrování na stránku s přihlášením do Vašeho internetového bankovnictví, kde zadáte Vaše identifikační číslo klienta a heslo.
- Po přihlášení najdete předvyplněný příkaz k platbě. Tyto údaje zkontrolujte, potvrďte je tlačítkem Pokračovat a vyčkejte na autorizační SMS.
- Opište kód uvedený v SMS a platbu potvrďte.
Platební karty
Platba platební kartou se v několika letech stala nejvyužívanější platební metodou pro úhradu zboží a služeb v internetové komerci, díky jednoduchému užívání a vysoké rozšířenosti. Masivní popularitě napomáhá také dnes již standardní vysoká bezpečnost s minimální možností zneužití.
Vysoká bezpečnost GoPay platební brány je doplněna bezpečnostními standardy typu 3D-Secure stanovené karetními asociacemi VISA a MasterCard, které výrazně snižují možnost zneužití platebních karet při platbě na internetu.
Podporované druhy platebních karet:
Visa | ![]() |
Visa Electron | ![]() |
MasterCard | ![]() |
MasterCard Electronic | ![]() |
Maestro | ![]() |
PODPORUJEME SYSTÉM 3D-SECURE - GARANCE BEZPEČNÉ PLATBY PLATEBNÍMI KARTAMI NA INTERNETU!
Jaké jsou výhody platby kartou?
- Rychlost platby – na rozdíl od platby bankovním převodem není potřeba čekat až 3 dny. Při provedení platby do 22:00 hodin bude zboží expedováno následující pracovní den (pokud je skladem).
- V okamžiku přebírání zboží u sebe nemusíte mít žádnou hotovost.
Je platba kartou bezpečná?
- Při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější celosvětová aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu.
- Údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance.
- Nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.
- přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
Hotově nebo platební kartou při osobním odběru v Hulíně: ZDARMA
Zboží zaplatíte v naší kamenné prodejně - MAPA, poté Vám bude zboží vydáno.
Podporované druhy platebních karet:
Visa Electron | ![]() |
MasterCard | ![]() |
MasterCard Electronic | ![]() |
Maestro | ![]() |
Diners Club International | ![]() |
JCB (Japan Credit Bureau) | ![]() |
JSME TU PRO VÁS!
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!
Jsme připraveni vám pomoci s výběrem zboží a realizací nákupu každý pracovní den od 8:30 do 17:00.
Email: info@mj-krasazdravi.cz
Tel: +420 736 708 220