Díky vašemu velkému zájmu, mohou být naše dodací lhůty delší. Prosíme vás o trpělivost. Děláme vše proto, abychom připravili balíčky co nejdříve.

Dr. Popov Gaskoňský čaj štěstí 20 n.s.

Bylinný čaj při nervozitě a skepsi, pro dobrou náladu a chuť do života.

  • 59 Kč 4 Kč –6 %
  • Na dotaz
55 Kč
Kategorie: Bylinné čaje
Obsah: 30 g
Položka byla vyprodána...
 

Gaskoňský čaj štěstí ® - bylinný čaj Dr. Popova, porcovaný, pro dobrou náladu. Máta peprná a lipový květ obsažené v tomto čaji mají relaxační účinky, heřmánek navozuje pozitivní náladu a přispívá k duševnímu zdraví.

Složení:

Sporýš nať, lípa květ, máta peprná nať, heřmánek pravý květ 21 %, heřmánek římský květ

Dávkování a způsob užití:

1 sáček přelít 0,25 l právě vroucí vody, přikrýt, 15 min vylouhovat a vypít. Podle potřeby pít denně 1 – 3 šálky.
Denní dávka obsahuje 1125 mg lípy, 1125 mg máty a 900 mg heřmánku. Čaj má výbornou chuť a lze jej pít i jako denní čaj.

Balení:

30 g - 20 nálevových sáčků

Doporučená kombinace:

Relaxační čaj s meduňkou a třapatkou, Valeriana Andina, 60 kapslí, Relaxan, osvěžovač vzduchu, 50 ml

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

dr-popov-logoFirma Dr. Popov je přední český výrobce bylinných čajů a mastí, přírodní kosmetiky a potravních doplňků. Navazuje na dlouholetou rodinnou bylinářskou tradici. Již dědeček zakladatele firmy byl mnoho let lékařem ve francouzských koloniích v Africe, druhou část života působil v Čechách. Po celý život používal k léčení svých pacientů též byliny. Na jeho práci navázal syn Vladimír, velký znalec bylin a lidový léčitel. Pokračovatelem rodinné tradice je vnuk RNDr. Pavel Popov.

Firma Dr. Popov nabízí od r. 1995 širokou paletu zdravotních přírodních produktů, převážně bylinných čajů a mastí. V sortimentu výrobků nechybí ani přírodní kosmetika, potravní doplňky, bylinná mýdla a éterické oleje.

Cílem firmy Dr. Popov s.r.o. není pouze prodej výrobku cílovému zákazníkovi, ale i doporučení optimálního komplexního řešení daného zdravotního problému.