DR. POPOV Šišák bajkalský bylinné kapky 50 ml

Kód: 112322
115 Kč –8 %
DR. POPOV Šišák bajkalský bylinné kapky 50 ml
115 Kč –8 % 105 Kč
Skladem (5 ks)
Můžeme doručit do:
3.4.2025
Možnosti doručení

Šišák bajkalský patří mezi tradiční byliny, tzv. adaptogeny (vhodný při únavě a stresu). Udržuje normální stav kloubů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Šišák bajkalský patří mezi tradiční byliny, tzv. adaptogeny (vhodný při únavě a stresu). Udržuje normální stav kloubů.

Složení:

Voda, jemný kvasný líh (alk. 30% obj.), šišák bajkalský kořen (10%).

Dávkování a způsob užití:

2-3x denně užívat 20 kapek tinktury. Tinkturu je možno nakapat i do nápoje, např. vody, čaje.

Maximální doporučená denní dávka (60 kapek) obsahuje extrakt z 51 mg šišáku.

Balení:

50 ml

Upozornění:

Nepřekračujte doporučenou denní dávku. Není určeno jako náhrada pestré stravy. Výrobek není určen pro děti, těhotné a kojící ženy. Ukládejte mimo dosahu dětí. Před použitím protřepat, lehký zákal není na závadu. Uchovejte v suchu při teplotě 5-25 °C.

Doporučená kombinace:

Relaxan

Relaxační čaj s meduňkou a třapatkou

Čaj Kloubík

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

dr-popov-logoFirma Dr. Popov je přední český výrobce bylinných čajů a mastí, přírodní kosmetiky a potravních doplňků. Navazuje na dlouholetou rodinnou bylinářskou tradici. Již dědeček zakladatele firmy byl mnoho let lékařem ve francouzských koloniích v Africe, druhou část života působil v Čechách. Po celý život používal k léčení svých pacientů též byliny. Na jeho práci navázal syn Vladimír, velký znalec bylin a lidový léčitel. Pokračovatelem rodinné tradice je vnuk RNDr. Pavel Popov.

Firma Dr. Popov nabízí od r. 1995 širokou paletu zdravotních přírodních produktů, převážně bylinných čajů a mastí. V sortimentu výrobků nechybí ani přírodní kosmetika, potravní doplňky, bylinná mýdla a éterické oleje.

Cílem firmy Dr. Popov s.r.o. není pouze prodej výrobku cílovému zákazníkovi, ale i doporučení optimálního komplexního řešení daného zdravotního problému.